Zveme všechny zájemce na další letošní vzdělávací akci pořádanou naší Asociací: Předcházení vzniku reklamací v čistírnách a malých prádelnách. Prakticky orientovaný seminář se uskuteční v úterý 19. listopadu ve vzdělávacím centru Dohlavy, Praha 2.
Zaměřen bude na druhy reklamací, jejich nejčastější příčiny, porušování technologické kázně z hlediska reklamací, konkrétní aspekty vzniku reklamací při detáši, praní, čištění v rozpouštědlech, mokrém čištění, sušení, žehlení a tvarování oděvu. Seminář bude zahrnovat konkrétní případy reklamací a poučení z nich. Významná část bude věnována diskuzi o problematice reklamací v provozovnách samotných účastníků. Ukázka konkrétního problému nebo oděvu vítána!
Seminář povede Ing. Martin Adamy z členské firmy MAGNIFIC spol. s r.o. – zkušený školitel v oblasti správného příjmu zakázek, marketingu, zbožíznalství a reklamací působící v oboru textilní údržby již 25 let. Je také autorizovaným zástupcem Hospodářské komory v systému Národní soustavy kvalifikací pro obor čištění oděvů.
Canva