29. dubna 2025 se v Praze uskutečnil odborný seminář pořádaný Asociací prádelen a čistíren, zaměřený na dvě klíčová témata: efektivní komunikaci se zákazníkem a správnou péči o oděvy z usní a kožešin.
Seminář vedl Ing. Martin Adamy ze společnosti MAGNIFIC spol. s r.o. – zkušený odborník s více než 25 lety praxe v oblasti textilní údržby, marketingu a zákaznické komunikace.
Dopolední blok se věnoval konkrétním situacím při příjmu, zpracování a výdeji zakázek, řešení krizových situací i využití sociálních sítí v komunikaci se zákazníkem. Odpolední část se pak soustředila na typologii usní a kožešin, specifika jejich čištění, barvení a běžné reklamace, se kterými se provozovatelé čistíren mohou setkat.
Součástí programu byla také praktická diskuse a výměna zkušeností mezi účastníky, která doplnila teoretický základ o cenné příklady z praxe.
Všem účastníkům děkujeme za aktivní přístup a těšíme se na setkání při dalších vzdělávacích akcích APaČ!
Asociace prádelen a čistíren ČR