První letošní vzdělávací akci uspořádala Asociace prádelen a čistíren ČR 12. března v Praze. Seminář s názvem „Reklamace pro čistírny a malé prádelny“ kladl důraz na znalost aktuální legislativy, jejíž znalost je pro provozovatele a jejich pracovníky klíčová. Tomu odpovídal i zájem o účast, školící místnost na Vinohradech byla zaplněna do posledního místa.
Seminář připravil a vedl jednatel členské firmy MAGNIFIC Martin Adamy. „Mým cílem bylo posílit v účastnících semináře sebevědomí. Aby se za sebe uměli postavit, věřili sobě a především svým znalostem, které bezesporu mají. Samozřejmě je ale nejdůležitější reklamacím předcházet. Řídím se mottem: Správný příjem oděvů je polovina úspěchu čistírny. Osobně bych řekl, že možná i tři čtvrtě.“
Na základě pozitivních ohlasů připravujeme na podzim pokračování tohoto semináře: Předcházení reklamacím – technologická praxe. O detailech akce a možnosti přihlášení bude členská základna informována prostřednictvím emailu.
Děkujeme za účast a těšíme se na příště!
Asociace prádelen a čistíren ČR